3 Ocak 2015 Cumartesi

Hediyeleşmek Güzeldir

Aylar önce 4.Hobisever Bloger El Emeği Etkinliği'nde Mutlu Yuvanın Demirbaşları blogunun sahibesi sevgili Öznur ile eşleşmiştim. Etkinlik kapsamında birbirimize kendi hazırladığımız el emeği hediyelerimizi gönderdik. Bu etkinliğe katıldığım için çok mutlu oldum. Hem hediye hazırlaması hem de bana gönderilen hediyeleri almak çok güzeldi. Sevgili Öznur üzerine daha önce '20 Maddede Ben' yazımda bahsettiğim annemin  'aldığın şeyi aldığın yere koy' sözünü yazdığı ahşap kutu hazırlamış. Bir de keçeden şipşirin bir kardanadam yapmış. Bu güzel el emeği hediyeleri ve inceliği için kendisine bir kez daha teşekkür ediyorum.

Ahşap kutu



Gelelim kendi yaptıklarıma; ben de kendisine bu kışın ilk çorabını ördüm, sabah kalktığımda bir de ne göreyim çorap doğuruvermiş :)


Sevgili Öznur hediye paketine bir de çok beğendiğim bir kumaş eklemişti, ben de bu güzel kumaştan kendisine de birşeyler dikmek istedim ve erzak torbası ile mendil kutusu kılıfı diktim. 


Bu etkinliği düzenlediği için O bir Anne blogunun sahibesi sevgili Müge'ye de ayrıca teşekkür ederim. Hediyeleşmek güzeldir :)

3 yorum:

  1. Hepsi çok güzel, yapanların, dikenlerin ellerine sağlık.
    Sevgiler,

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim kendim ve hediyeleşme eşim adına :)

      Sil
  2. Harika görünüyorlar :) Takibe aldım sizi, ben de beklerim :))
    Sevgiler :))
    http://byhulya.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil