9 Şubat 2015 Pazartesi

Tığ işi mandalalarım

renkli mandalalar

Ne zamandır rengarenk cıvıl cıvıl bir mandala örmek istiyordum. Bir önceki yazımda paylaştığım Spiral bardak altlıklarının yapım aşamalarını bulduğum sitede bir de bu mandalaların tarifini görünce denemek için iyice sabırsızlandım.

tığ örgüsü mandala
 
2.5 numara tığ ve pamuklu merserize ip kullanarak ördüğüm bu mandalalar 9 farklı renkten oluşuyor. Her sırada farklı bir renk kullandım ve her bir rengi aynı mandalada sadece bir defa kullandım. Açıkcası yanyana görmeye pek alışık olmadığım renklerin birarada bu kadar hoş bir görüntü sergileyeceğini pek tahmin etmezdim. 

mandala

Çok severek ve kolayca örebileceğiniz bu tığ işi mandalaları siz de denemek isterseniz Barbara Smith'in blogunda resimli ve detaylı olarak tarifini bulabilirsiniz.

9 yorum:

  1. Çok güzel olmuş, sanırım yabancılar farklı renkleri bir arayda kullanma konusunda bizden daha cesurlar... ellerinize sağlık güle güle kullanın sevgiler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tespitiniz çok doğru öyleler gerçekten de, çok teşekkür ederim, sevgiler...

      Sil
  2. Renkler o kadar canlı ve cezbedici ki bayıldım :))

    YanıtlaSil
  3. Renkler şahane, çok güzel olmuşlar :) Güle güle kullan :)
    Sevgiler :))

    YanıtlaSil
  4. Çok beğendim, renkler içimi açtı. Elinize sağlık!

    YanıtlaSil
  5. Renkler süper, bu soğuk kış gününde insanın içini ısıtıyor, ellerinize sağlık...

    YanıtlaSil
  6. Havanın pusunu dağıtacak bir canlılık arıyor insan değil mi ama. Hepinize güpgüneşli cıpcıvıl rengarenk günler diliyorum :))

    YanıtlaSil
  7. Müthiş ellerine sağlık nasıl güzel bi blog bu Harikasın
    Çok sevindim senden öğrenecek ćok şeyim var.
    Bunuda deneyeceğim ama acemi olarak verilen tarifi yapabilir miyim bilmem. Neyse önce ipleri alıp başlayayım gerisine bakarım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim mahcup oldum:) Örmesi çok zevkli bir tane deneyeyim diye başlayıp seri üretime geçmiş halde bulabilirsin kendini :)

      Sil